Tuesday 11 October 2011

i miz it so much +_+

salam.,.ni aku nak share ngan korang something.,.pasal bende yang aku syg(my NOKI 5130 c)
aku miz sangat fon aku yang ni.,da 3 ari cari x jumpe2:(,.,aku pelik la.,ari aku sampai umah magrib aku terus cas fon aku yang tu,,aku cas aku masukkan lam almari.,then,mak sdare aku unplug la cas tu bile da full kan,but aku still x g tengok lagi Noki aku tu sbb aku gune fon yang satu lagi.,esok kan nye aku ni da miz kt Noki tu aku p la cari die,last2 x de.,aku dah geladah sume dah pening pusing2 lalat cari noki tu x jumpe.,n aku x puas hati aku tanye la kot2 ade sape2 yang maen noki tu,but,.,x de sape pon yg  maen :(.,korang pelik x mcm ne noki ley ilang??em.,.,im totally weird about it+_+:( aku sedih coz tu la fon first yg aku beli gune duit aku sendiri.,:(.,wlaupon aku skarang da ad vivav,but im still luv it:(:(.,help me to find it:(:(


No comments:

Post a Comment