Saturday 8 October 2011

stUdy wEek n eXaM mooD!!:D

waaa.,.,.,cni aku nk story n share ngan korang first time pengalaman aku lam study week n exam mood ni kt UITM.,maklumla.,aku ni budak freshi lagi.,baru part 1.,huhu.,fuhh.,dengar title post ni pon da pening wink2 kat mate kn??huhu.,.,aku ni jenis x boleh nak study awal2 cam setengah orang.,.so aku ni bukn jenis study smart la.,ak study hard(hampir nk exam baru sibuk2 nak study:D).,hehe.,paper aku yg first BEL 120.,alhamdulillah.,aku boleh jawab ngan baik.,hope i got fliying colour:),.,p yang aku x sedap duduk diam skarang ni pasal BEL 120 ni carry mark aku dapat about 36/70 je.,sedih gile aku.full mark tu final 30.,..ntahla.,sush betol nak dapat carry mark tnggi tuk BEL ni.,paper ni ade speaking bla bla bla tu,n ala2 MUET tu.,adoii.,second paper aku CTU.,agame.,n Allhamdulillah,ok la mase final n carry mark pon ok.hehe.,.,HOPE aku boleh score tuk paper ni.:),k.,after second paper..,aku n budak2 part 1 AC110 rest lebih kurang 10 days,baru la ade next paper iaitu paper MET 112.,uhuh.,ala.,.name je 10 ari geb.,yg studynye start 2 3 ari before exam.,huahua:D.,.Met ni pon alhamdulillah aku boleh buat n carry mark pon ok:).,stress x yah nk cakap r time exam ni.,tapi normel la tu.,baru la aku tahu macam ne kehidupan sbgai seorang siswi:).,da la mase exam week ni aku gaduh ngan boy aku:( sedih aku.,esok nye nak exam pon x ok lagi.,biase la kan ade manis ade masam la  hubungan ni.,n alhamdulillah skarangda ok:),.(gare2 orang ke-3).,huhu.,normel la tu^_^.,k da la.,ngumpat pulak aku kan.,huhu.,.next,paper FAR 100..,(akaun)huhu,.k ni aku nak share cikit ngan korang sume kaki2 blogger sume ni.,hehe.,.,tuk part 1 yang aku blaja akaun same je cam mase form 4 n 5.,juz yg lainnye sume2 tu lam bahase org putih gitu lorr.,.huahua.,so,pening la sikit kan(banyak sbenarnye:D)sbb kite da biase blaja lm bm,last2 kene blaja lam bi:D,..,n last skali paper AIS 130.,.,paper ni., about perisian dlm komputer n mcm2 agi la.,.susah bagi aku coz aku ni jenis x suke menghafal.,so paper ni memakse aku tuk hafal what the mean of input output n bla bla bla.,.,.,:D:D.,fuhh.,.,so pade tanggal 6.10.11 tamat la riwayat aku sbg siswi UITM tuk part 1.,.n ari tu jugak la mak aku datang jemput aku.,aku sedih gak r coz aku da plan malam tu nak bersuke rie kanak2 ribena dulu ngan kawan2 aku,.,.maklum la.,merdeka la katekan:D.,tapi x pe la.,.aku akn rindu kawan2 aku sume.,n smoge dipanjangkan umur dimurahkan rezki aku akn c them in next SEM^_
nie la time boring n da x tahu nak pusing otak aku ni nak pikir cari jawapan,abis aku conteng question paper aku:D


teman2 seperjuangan.,.c u in next sem cayang2 ku:)

kawan2 yang gile2:D

k la.,sampai cini dulu coretan coretot aku tuk kali ni,.,smoge aku n yang lain dapat markah ok^_^

No comments:

Post a Comment